czwartek, 17 marca 2016

Ważne sprawy

Cześć! ;* Tak mi się na wspomnienia zebrało, więc dzisiaj tak uczuciowo :D Myślałam ostatnio nad tym jak dużo musi się w życiu dziać, żeby przejrzeć na oczy kto jest dla Ciebie prawdziwym przyjacielem i pójdzie za Tobą w ogień. Takich ludzi możemy już poznać kiedy mamy 7 lat. Tak mówię serio :P. Przez całe swoje życie poznajemy ważnych dla nas ludzi, każdy z nich czegoś nas uczy. Nie ważne czy jest to nasza druga połówka czy przyjaciel. Każdy coś wnosi w nasze życie, a my musimy to dobrze wykorzystać. Czas leci, a ja coraz bardziej dostrzegam, jakich wspaniałych mam ludzi wokół siebie :) I przyjaciółki, przyjaciół, kolegów, koleżanki i... a Wy świntuszki! Jeszcze nic nie musicie wiedzieć hihi. Kłótnie są, muszą być. Za moimi przyjaciółmi mogłabym wskoczyć w ogień. Ale też wiem, że oni zrobią to samo. Mam tyle zajebistych wspomnień z nimi, wstydliwych i tych jeszcze bardziej wstydliwych. Ale warto. Naprawdę warto mieć takich przyjaciół jak ja mam. Przez 20 lat życia spotkałam wielu, wielu ludzi. Niektórzy byli nawet moimi przyjaciółmi których kochałam. Ale drogi się rozeszły. Czemu? Nie wiem. Naprawdę przyznam się szczerze, że nie wiem. Mimo wszystko jeżeli ktoś mnie zawiedzie i serio zrani to mówię "ok narazie pa".
Teraz wiem, że mam prawdziwe osoby wokół siebie, prawdziwą miłość. A Wy nie dajcie sobą nigdy manipulować i zawsze dbajcie o przyjaciół, ale wtedy kiedy oni także nie zapominają o Was. Bo przyjaźń nie polega tylko na braniu, ale również na dawaniu ;) Tak jak w miłości. Jeżeli ktoś nas kocha jesteśmy z tą osobą, okazujmy jej uczucia! Człowiek tego potrzebuje. Głupiego pocałunku czy przytulaska. Nie rańmy tych których kochamy i dając komuś serce nie dawaj innym dupy ;) Takim  miłym akcentem kończę dzisiejszy wpis ;D Do zobaczenia do następnego !! :*




 

8 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemnie się czytało i masz calkowita racje ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post i podoba mi się styl pisania :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnie się czyta, czekam na więcej ;)
    Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie napisany post kochana:)

    http://www.fashionbypauluu.blogspot.co.uk/2016/03/different.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Fajny styl pisania, taki luźny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpis :)


    Wypas owiec Józefów sprawdź nas!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy artykuł i czekam za kolejnymi wpisami! W miedzy czasie zapraszam do mnie http://owczyser.com.pl/wypas-owiec-jozefow/

    OdpowiedzUsuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥