czwartek, 24 marca 2016

FIT EXPERT GYM

Cześć kochani :* Wczoraj coś zaczęło się w końcu u mnie dziać. Razem moimi dziewczynkami zapisałyśmy się na słownie! Tak bardzo chciałam coś ze sobą zrobić i jednak ćwiczenie w domu, a w przeznaczonym do tego miejscu to całkiem inne treningi.
 Wczoraj podpisałyśmy umowy, trener nas zważył, zbadał ilość tłuszczu, mięśni i wody w organizmie oraz jaka powinna być moja prawidłowa waga. U mnie wszystko jest ok w normie. Moja waga też jest dobra i powinnam tylko wyrabiać sobie mięśnie, ale jednak chciałabym zrzucić kilo czy dwa. Nie powiem Wam wszystkiego w procentach bo po prostu nie pamiętam. Może dzisiaj uda mi się pogadać z trenerem żeby mi może wyniki przesłał na emaila. O dziewczynach nie będę pisała bo to jest ich prywatna sprawa i wątpię żeby sobie tego życzyły ;)
Chodzimy do Fit Expert Gym we Włocławku. Wczoraj byłam tam pierwszy raz, ale jestem mile zaskoczona pracownikami i ogólną atmosferą. O sprzętach jeszcze nie mogę dużo powiedzieć, w zasadzie to nic bo dopiero dzisiaj trener pokaże nam wszystko co i jak. Wczoraj troszeczkę biegałyśmy, jeździłyśmy na rowerkach i robiłyśmy przysiady ze sztangą. Taki prawdziwy trening zaczniemy dzisiaj :)
Na razie będę sobie ćwiczyła i jadła po prostu mniej niezdrowych rzeczy i przede wszystkim pić dużo wody. Chociaż wynik pod tym względem był dobry, to wiadomo, że skóra robi się piękniejsza kiedy jest odpowiednio nawodniona :)
Wrzucam Wam tutaj mój strój na siłownię
Jak na razie nie jest jakiś super, ale z czasem postaram się go udoskonalić. Nie mam zdjęć z siłowni bo wczoraj nie było na to czasu i może dzisiaj coś zrobimy :) I wtedy zedytuje post i dodam tutaj, albo wrzucę je do następnego wpisu. A teraz lecę do biedry po coś zdrowego przed i po treningu. Trzymajcie kciuki żebym dzisiaj dała tam z siebie wszystko! :* Buźka hej ;**

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za to, aby Ci sie dobrze zylo na silowni, ze tak powiem :D ;) zaraz zlapiesz bakcyla, zobaczysz ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio zaczęłam z ćwiczeniami. Najpierw robiłam je sama w domu, jednak na siłce jest mi lepiej, bo jak napisałaś - trening w domu, a w specjalnym miejscu to całkiem inne treningi.
    Życzę Ci powodzenia i przede wszystkim wytrwałości w ćwiczeniach.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie c:
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥