wtorek, 1 marca 2016

Co nowego?

Cześć robaczki :* Dawno nic nie napisałam, ponad dwa miesiące, nie będę się niczym usprawiedliwiała. Po prostu brak czasu i chyba chęci. Zastanawiałam się dzisiaj w jaki sposób mogłabym się spełniać. Chciałabym zająć się czymś do czego nie będę się zmuszała, czymś co będzie sprawiało mi radość, a jednoczenie będzie moją pracą. Bloga prowadzę dla hobby, a  w wieku dwudziestu lat chciałabym już zająć się czymś co będzie moja pracą. Dość często mam teraz takie rozkminy gdzie zastanawiam się co mogłabym robić w życiu, aby się spełnić jako młody człowiek i jako kobieta. Może to dziwne, bo jestem młoda, ale dla mnie głównym priorytetem jest rodzina. Swoja własna rodzina. Tak, wtedy będę spełniona jako kobieta, ale przed tym muszę zrobić coś dzięki czemu za 30 lat będę mogła powiedzieć, że wykorzystałam młodość na maxa! Mam już teraz prawdziwych przyjaciół którym mogę ufać, konkret ufać, najważniejszą mi osobę. Wiem, że zawsze mi pomogą i zawsze będą. A to uwierzcie daje zajebiste uczucie i jest mega podporą. Wcześniej, kilka lat do tyłu nie pomyślałabym, że ludzie tylko dlatego, że są potrafią tak bardzo pomóc. Tylko tym, że są! Czekam tylko na wiosnę, kiedy wszystko będzie świeże i będę miała jeszcze większego powera.
A w sierpniu już minie rok odkąd się przeprowadziłam. w najbliższym czasie chcę skończyć szkołę i zacząć studia ;) Wtedy zacznę prawdziwe dorosłe życie, zobaczymy czy się uda ;)
Do zobaczenia w następnym poście! :* ;*


1 komentarz:

  1. moje blogowanie na poczatku bylo ciezkie nie wierzylam ze cos mi sie ida a jednak jest lepiej i lepiej poprostu nie poddawac sie!;*

    OdpowiedzUsuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥