sobota, 19 grudnia 2015

Świąteczna atmosfera

Siemanko mordunie ;) Jak widzicie powróciłam do starej witryny, krócej mówiąc do starego bloga. Skoro już tutaj mam swoje miejsce w sieci będę się tego trzymała.
Już niedługo najbardziej wyczekiwany przeze mnie czas w roku, święta Bożego Narodzenia ;) Uwielbiam ten czas, zakupy, atmosferę. Wszyscy są dla siebie wtedy tacy mili... No właśnie "wtedy". Dlaczego nie może być tak przez cały rok? Dlaczego nie możemy codziennie obdarowywać się szacunkiem, uśmiechem i miłymi słowami? Zauważyłam, że pomaganie w ten okres świąteczny jest bardziej modne. Całym rokiem powinniśmy zachowywać się tak jak w święta. Z roku na rok, ta atmosfera staje się coraz bardziej sztuczna, a święta tracą przy tym blask i swoją magię. Niektóre prezenty są także przesadzone. Zwykły mały upominek na pewno ucieszyłby każdego z nas. Im bardziej kombinujemy z prezentami, im bardziej chcemy się przed kimś pokazać, tym większa szansa jest na to, że prezent będzie nieudany. Wątpię żeby nie spodobały się komuś świąteczne skarpetki, czy mega kubek z reniferkiem :) Jestem tego zdania, że najmniejsze upominki cieszą najbardziej. Też tak uważacie ? ;)




3 komentarze:

  1. Masz rację, tak powinno być przez CAŁY rok ;) jakie śliczne oczy <3 pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥