poniedziałek, 14 grudnia 2015

Myśl po swojemu

Cześć mordeczki ! :* Znacie takie uczucie, że jak coś zaczyna się Wam układać w życiu, jesteście ze wszystkiego zadowoleni, nagle czar pryska? Do dupy sprawa co? Jest tyle przeciwności losu, tyle problemów, ale jedną główną ich przyczyną są ludzie. Kiedy chcemy sobie coś ułożyć w życiu, byś stabilnym człowiekiem, zawsze pojawi się ktoś komu to zacznie przeszkadzać i za wszelką cenę będzie próbował to wszystko popsuć. Jedna taka głupia sytuacja która mi się ostatnio przydarzyła. Pod ostatnim postem dostałam komentarz(którego mimo wszystko nie dodałam), który mówił o tym, że tak bardzo kocham swoją rodzinę, a nie byłam u swojej babci. Kurcze, tak mnie to rozbawiło. Wiem u kogo jestem, a u kogo nie warto być i nie chce tracić czasu na takie osoby. Niektórzy moi "znajomi" sami zarzucają mi coś co w ogóle nie jest prawdą. Hmm... zarzucają? Wręcz wmawiają mi to! Kiedyś się tym przejmowałam i czytając takie rzeczy na ask'u czy blogu, przeważnie tam się pojawiały jakieś chore docinki w związku z moim życiem prywatnym, bo tylko tam jest opcja "anonim". Teraz? Teraz to mnie rozwesela :D Jakim trzeba być pustym człowiekiem, żeby wypisywać komuś takie... coś. Sami widzicie, że dużo ludzi wtrąca się w nasze życie prywatne. Mimo, wszystko musimy żyć po swojemu, tak jak nam się podoba. Nikt za nas nie umrze, sami musimy dać rade wszystkim przeciwnościom, sami musimy się podnieść kiedy upadniemy. Mimo, że są wokół nas ludzie którzy nas kochają, nie zawsze mogą nam pomóc. Sama jestem typem człowieka, który nie lubi obarczać swoimi problemami innych. Kiedy komuś już bardzo zaufam, mogę się z nim ewentualnie tym podzielić, ale sama muszę dać sobie z życiem radę. Denerwuje mnie także myślenie ludzi którzy, pamiętają o kimś kiedy źle im się układa, stało się coś złego. Ale kiedy u nich wszystko jest tak jak oni to sobie zaplanowali, nie widzą nic poza czubkiem swojego nosa. Nie mam cierpliwości do takich ludzi, i skreślam ich od razu z mojego życia. Po co mi ktoś, kto traktuje mnie jak zabawkę którą może się pobawić jak jest źle? Sami też eliminujcie takie osoby ze swojego życia. Uwierzcie mi, że poczujecie się lepiej, kiedy będziecie otaczać się prawdziwymi przyjaciółmi, po prostu odżyjecie. W tym momencie otaczam się ludźmi, którzy są "prawdziwi" w stosunku co do mnie. Nie jest ich całe multum, ale po co mi setka znajomych skoro to fałszywe gnidy :P? No właśnie.
Pamiętajcie, myślcie i żyjcie tak jak Wy uważacie za stosowne. Nigdy nikomu nie podlegajcie, jesteście wolni, macie prawo żyć tak jak tylko chcecie, ale przy tym nie krzywdząc innych. Zgadzam się z tym, że karma istnieje ;)



15 komentarzy:

  1. sama prawda świnko :* Twój bednaruś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiu jestes cudowna !!! Zgadzam sie z tym co napisalas ! Kocham :* Nataliaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Mnie osobiście irytują hejty, które lecą z anonima. To jest po prostu tchórzostwo. Pozdrawiam. http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny post. Super wyglad bloga. Widac ze piszesz z pasja :)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. what goes around comes around :D też w to wierzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie piszesz :) Tak naprawdę nikt w internecie anonimowy nie jest ;]
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisany, mega motywujący post!
    Sami powinniśmy decydować o sobie :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lamberta, bardzo dobry wybór piosenki! znam to uczucie gdy nagle wszystko zamienia się w małe kawałeczki i trzeba na nowo wszystko budować, przychodzi tornado bez zapowiedzi i niszczy wszystko.

    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam. W dobie internetu i social mediów coraz trudniej jest zachować swoją niezależność i nie ulegać sztucznych modelom zachowania promowanym w internecie. Trzeba walczyć i być sobą mimo wszystko! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie, ja zauważyłam, że zawsze do mnie odzywają się osoby, jak coś u nich się nie układa, a jak mi jest źle to nie ma nikogo. Obserwuje;)
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham ten kawałek
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokładnie to znam :3 Obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥