czwartek, 3 grudnia 2015

Kombinezon, 3 stylizacje

Cześć kochane! Dzisiaj przychodzę do Was z trzema stylizacjami w których to główną rolę odgrywa czarny, kobiecy kombinezon. Chodzi on za mną od niedawna, i muszę go mieć :) Razem z Natalia zaplanowałyśmy, że kupimy je sobie na imprezę w święta. Pokażę Wam, że warto sobie sprawić taki kombinezon bo może się on przydać na różne okazje.

Pierwsza stylizacja to coś na sylwestra czy imprezę. Szpilki i kopertówka w kolorze metalu oraz srebrne dodatki dodają imprezowego klimatu :)





1. Kombinezon LINK
2. Kolczyki LINK
3. Naszyjnik LINK
4. Bransoleta LINK 
5. Kopertówka LINK 
6. Szpilki LINK

Teraz coś kolorowego i minimalistycznego. Zestaw pasujący na zbliżające się święta czy też urodziny, chrzciny. Czarny kombinezon i do tego niebieskie dodatki i szpilki!


1. Naszyjnik LINK
2. Torebka LINK
3. Szpilki LINK 


Na koniec przedstawię Wam jak można wykorzystać czarny kombinezon w codziennym look'u. Biel i czerń to idealne zastosowanie do wyjścia na miasto :-)

1. Ramoneska LINK
2. Torebka LINK
3. Bransoletka LINK
4. Zegarek LINK
5. Buty LINK

I jak widzicie, do wszystkich trzech stylizacji można założyć ten sam czarny, elegancki kombinezon i za każdym razem wygląda on świetnie! Każdy zestaw jest na kompletnie inną okazje. Od kreacji sylwestrowej po zwykłą, codzienną, aby móc wyjść z koleżankami na kawę ;). Sama stworzę kilka stylizacji, kiedy tylko kupię swój kombinezon.

Czekam na opinie w komentarzach! BUZIACZKI :*

5 komentarzy:

  1. Kombinezony mi się podobają, jednak nie na mnie. Osobiście jak mierzę jakiś to sama sobie się nie podobam, więc nigdy nie kupię takiego stroju. Ale na kimś wygląda super, jeśli chodzi o moje zdanie!
    Chyba pierwsza stylizacja przypadła mi najbardziej do gustu. Lubię srebro/metal. Najlepiej się czuję w takich wydaniach. :)
    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na swieta z rodzina ktora stylizacje zalozysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam, że ja to zaloze :) Ja na święta raczej ubieram się bardziej na luzie :)

      Usuń
  3. Kombinezony są śliczne jednak nie wszystkim pasują. Ja jestem bardzo chuda i w kombinezonie wyglądam jak w worku :( fajny post i śliczne stylizacje. najbardziej podoba mi sie pierwszy zestaw :*
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może jakiś dopasowany kombinezon ? :) dziękuję ;*

      Usuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥