piątek, 11 grudnia 2015

Już 19!

Cześć kochani :) Dzisiaj moje wyczekiwane dziewiętnaste urodziny. Dużo się działo przez tyle lat! :D Tak niedawno skończyłam osiemnaście lat... Czas tak strasznie szybko leci. Ale cieszę się, że mam przy sobie tych których kocham. Wspaniałych przyjaciół, rodzinę, znajomych. Więcej mi do szczęścia nie potrzeba. Bo pamiętajcie, że samotność to jedna z najgorszych rzeczy w życiu. Jeżeli mamy takie osoby dzięki którym, dajemy sobie ze wszystkim rade, to możemy osiągnąć wszystko. Jeszcze ważną rzeczą jest, żeby dopisało nam zdrówko. Cieszę się, że przez ten czas, spotkałam tyle niesamowitych ludzi i każdy z nich mnie czegoś nauczył. Jestem wdzięczna wszystkim którzy ze mną wytrzymują. Nauczyłam się, że trzeba doceniać każdą, nawet najmniejszą chwilę, gdzie możemy być uśmiechnięci.
Dziękuję, wszystkim za złożenie życzeń! Do południa dostałam ich tyle, że nawet nie mogłam się wyspać :D DZIĘKUJĘ ! <3 




 Kurier przywitał mnie od samego rana. Jeszcze raz dziękuje :*

1 komentarz:

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥