niedziela, 29 listopada 2015

Rób to co kochasz


Cześć Pysiaczki ;-) Jak już wspomniałam w poprzednim poście, prowadziłam kiedyś bloga. Dopiero teraz to sobie uświadomiłam, jak bardzo sprawiało mi to radość. Nie mogłam doczekać się każdego wieczoru, kiedy to dopiero wtedy mogłam usiąść i pisać to co czuję i myślę. Od momentu kiedy zakończyłam go pisać, w moim życiu zmieniło się wiele rzeczy. Mogę powiedzieć, że nic dobrego mnie nie spotkało, oprócz przeprowadzki do Włocławka. No i przede wszystkim zostawienie tych ludzi za sobą, którzy nie byli prawdziwymi przyjaciółmi, a poznanie tych prawdziwych. Straciłam również tych których kochałam i kocham. I to mnie boli najbardziej.
Pamiętam, kiedy prowadziłam swojego starego bloga, dostawałam naprawdę wiele pochwał nawet od obcych mi ludzi, a kiedy przestałam go prowadzić dużo, naprawdę dużo ludzi pytało się kiedy do niego wracam. To jest niesamowite uczucie ;-). Bardzo Wam za to dziękuję! ;* Nigdy nie przygotowywałam sobie wcześniej postów, pisałam je ot tak. Bez jakiegokolwiek przygotowania. Teraz też tak będzie i mam nadzieję, że będę w tym coraz lepsza. Niby nic, takie zwykłe pisanie, ale nawet nie wiecie ile to może sprawić radości. Ostatnio stwierdziłam, że dlaczego nie robię tego co kiedyś sprawiało mi tyle szczęścia? Mogę powiedzieć, że okres w którym prowadziłam poprzedniego, był najlepszym w moim życiu ;-).
Postanowiłam się zmienić, zacząć się jakoś realizować. Jestem teraz na etapie poszukiwania pracy, a z biegiem czasu zapiszę się na siłownię. A jeszcze później, mam w planach wytatuować sobie rękaw. Zrobię to, mimo wszystko. Nienawidzę stać w miejscu tak jak teraz. Może spowodowały to wydarzenia z poprzedniego i tego roku? Tak mi się wydaje, dlatego dosyć!
Pamiętajcie, róbcie to co kochacie, a kochajcie tych których kochaliście i kochanie, a na pewno zostanie to Wam wynagrodzone ;-))
Buziaki kochani :*

4 komentarze:

  1. A co jeśli nie możemy robić tego co chcielibyśmy? Oraz nie możemy kochać tych co kochamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj czegoś nowego, co możesz robić i co będzie Cię spełniało. Jak to nie możemy kochać tych których kochamy? Zawsze możemy kochać! Zobaczysz, że ta osoba to kiedyś doceni. Może to być za tydzień, miesiąc czy 5 lat, ale doceni :)

      Usuń
    2. Ale po co się męczyć skoro 'te kochanie' jest nie odwzajemnione?? Chyba lepiej już zrezygnować z kochania i dać spokój...

      A co do tego co możemy robić a nie możemy.. Po co mamy szukać czegoś nowego i zaczynać wszystko od nowa.. Nie lepiej przeczekać na dobra okazję gdzie możemy cofnąć się wstecz?

      Usuń
    3. To już Twój wybór. Ja napisałam jak myślę, niczego Ci nie narzucam.

      Usuń

Z całego serca, dziękuję za każdy motywujący komentarz i każdą obserwację ♥